FREDAG 28/5

Hejsan!
Jag har precis krupit ner i sängen efter en väldigt mysig och bra fredag. Mellan 09.45 och 10.45 avklarades ett seminarium i skolan och efter det åkte jag hem till tvätt och tenta-plugg. Efter några timmar läsande bytte jag om till träningskläder och gav mig iväg till gymmet för en timmes svettig Body Attack. Efter gårdagens hårda pass med Cissi var det med tunga ben jag kämpade mig igenom dagens pass, men känslan efteråt var ändå superskön och jag kände mig lite extra värd att gå på helg! 
Ikväll har jag och Pontus haft en så himla mysig kväll bara han och jag. Även om vi myser varje vardagskväll så är det ändå något speciellt med att ha en fredagskväll tillsammans. Att äta lite extra gott, titta på film och slippa stressa i säng för att man ska upp tidigt dagen efter. Så denna kväll har varit helt perfekt med crispy chicken tacos till middag (rekommenderar alla er som känner att ni behöver få lite variation i den gamla vanliga tacosen, supergott!) och flera avsnitt av två nya serier vi börjat titta på! 
Nu börjar ögonlocken kännas tung och det ska bli så himla skönt att sova! Godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0