17 days left

en ny dag, en dag närmare jul, en dag närmare lov, en dag närmare nyår, en dag närmare de vi alla väntar på. att få andas ut och bara va. kunna sova länge på morgonen och vara uppe sent om kvällarna. leva med andra ord.
idag har jag allt ifrån levt. jobbig dag i allmänhet. och som en fin avslutning på dagen sprang jag en runda med fotbollslaget. det var jobbigare än nånsin idag, ingen motivation över huvud taget. det var på ett ungefär som att springa med två stenklumpar till ben. men nu är det gjort och jag klarade ända fram trots alla negativa tankar.
nu ropar sängen på mig och jag täinte låta den ropa länge till. godnatt/m
nker



Kommentarer
Postat av: Anonym

god damn you're beautiful

2009-12-07 @ 21:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0