ANDRA ADVENT

det var ju första advent för typ tio sekunder sen, och nu är det redan andra. julen lär ju vara över lika fort som tiden går mot den. optimistisk som tusan, självklart.

nicolan åkte hem idag. jag kan bara förkorta hela helgen med den bruden till underbar.
jag slänger upp en lång rad bilder som beskrivning på dagarna. later/m


felicia&jag

nicole&jag

söta nicole

mirelle&felicia&cornelia

malin&jag&nicole

jag

den årliga juluppvisningen med gymnastiken. bild: karin m.fl

maja&annie

jag

jag

felicia&nicole&jag

felicia&nicole

en bild på mig&nicole får avsluta det hela.  dock redigt kassa bilder från gymnastiken.
men en superhelg från början till slut!
jag älskar dig nicole nykvist


Kommentarer
Postat av: nicole

redigt snygga bilder på mig! men älskar dig maya<3

2009-12-06 @ 20:33:32
URL: http://elocin.blogg.se/
Postat av: olivia

härliga bilder mayyisss:D

2009-12-06 @ 21:30:45
URL: http://oliviabe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0