dan före dopparedan

imorgon är det julafton. jag längtar inte ett skit faktiskt.
hade jag fått bestämma själv hade jag velat längta lite ändå. men det kanske kommer ikväll.
jag har i alla fall städat och bakat julgodis idag. sitter och väntar på att någon ska komma hem i detta hus så lite middag kan börja göras iordning för jag är hungrig som en varg, och inte orkar jag gå och ta mig något heller. ska nog göra som dem flesta säger att dom ska göra dagen innan julafton, gå och lägga mig tidigt ikväll. /m
hittade en gammal bild från två somrar tillbaka. sen tyckte jag att det var en passande bild när det snart är jul..

Kommentarer
Postat av: maria

hah, lite kul att när jag precis skrivit "dan före dopparedan" som rubrik kollar på din och att du har likadant :)haha, aa jo skitkul maria! ha en god jul maya <3

2009-12-23 @ 17:58:57
URL: http://realitet.devote.se
Postat av: nicole

grym dag med grymma brudar.

god jul älskling!

2009-12-24 @ 13:19:18
URL: http://elocin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0