1/12 to 2/12

jag har ont i armen. den där sprutan som jag nog egentligen inte hade behövt tagit i och med att jag anatagligen redan har haft svininfluensa har gjort att mina två senaste nätter har varit bedrövliga när jag har vaknat av att jag har legat på armen. men man ska väl inte gråta för småsaker, att ha svininfluensan är ju ingen hit direkt.
igår tog jag mig faktiskt en tur på löpbandet och ska även göra det idag. är en aning trött på att inte få träna nu. egentligen tycker jag väl inte att det är de roligaste att springa men känslan efter man har gjort det är ju underbar. man känner sig nyttig och bra, riktigt hurtig! jag har egentligen inget intressant att skriva. gör det mest för att ödsla min tid på allt annat än vad jag egentligen borde. men det blir man ju inte klokare av. vi hörs imorgon istället! /m


Kommentarer
Postat av: Jenny

vad fin du är maya!:)

2009-12-03 @ 22:37:14
URL: http://thaflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0