second world war

hade inte hitler funnits hade jag inte behövt sitta och plugga om nått jäkla andra världskrig nu. eller jag kan väl inte påstå att jag pluggar här framför datan men har i alla fall prov imorgon så jag borde väl plugga. det kallas allmänbildning har jag hört. men mitt liv bli fasen inte roligare av att veta hur de gick till i andra världskriget. det finns väl viktigare saker att ägna sig åt. men jag ska väl försöka läsa in några rader till ikväll och sen tänker jag gå och lägga mig tidigt istället. vet vet, min lärare kanske känner sig extra snäll nu när de snart är jul och vill ge mig ett bra betyg även om inte provet är tipptopp. men de tvivlar jag på.
förövrigt så är de vitt i skövde. det är väl på tiden att det kommer lite snö nu till julen. den ända nackdelen är väl att man knappt vågar sätta sin fot ut genom dörren på mornarna när de är så kallt ute.
det var nog allt jag ville säga, om det nu gjorde någon klokare. ska be mamsen förhöra mig en gnutta nu. later/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0