tredje advent

de är väl nu julstressen ska komma. har inte fått in mer än kanske två presenter, men jag tar nog med mig malin som är lika efter som jag med julhandlingen, och skrapar ihop de sista i veckan.

jag har haft en kanonhelg. lugn helg vilket också behövs!
skulle väl kunna förkorta helgen kort och lätt:
fredag: karin&felicia, en idolfinal och en beck-film, dock slutade kvällen med en pigg karin och två sovande systrar i soffan.
lördag: julmarknad med mamma och min pappa spelade även på konsthallen vilket jag inte missade trots att jag set honom åttielva gånger. sen på kvällen tog jag och mallan en buss till tibro och var med ingen mindre än robin. mysig kväll!
söndag: tränat fotboll, pluggat so, ätit en god söndagsmiddag och jag ska nu avsluta alltihop med en bra kvälls-film.

de måste ha varit en hyffsat bra sammanfattning. 
idag delar jag med mig av två bilder, leijon och jag som tar vårat leende på läpparna och drar till med en bild. en grymt bra kille som jag saknar som bara den.
min bästa vän 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0