-nobody's home-

jag är inte alls sugen på att blogga längre. har egentligen inte något vettigt att skriva som intresserar någon annan. och bilder, det finns de då rakt inga nya, eftersom jag aldrig orkar ta några.
men jag slänger upp tre dåliga mobilbilder från skolan så att denna uppdateringen ser lite roligare ut iallfall, så vi får väl tacka andrea som alltid är så igång med mobilen, utan henne hade vi ju faktiskt aldrig haft dessa extremt söta bilderna.
ska hoppa i säng efter en hyffsat bra dag i skolan. en görmysig eftermiddag med pappa på stan där jag köpte skor, tofflor och en tröja, och en avslutning med en fika på rådhuset. sen vidare till ett utvecklingssamtal som jag personligen tycker är ganska roligt. att bara sitta och snacka om allt och få veta lite mer om hur de går för en osv. jag ser inget negativt i det. nej, nu blir ju detta ett sånt där onödigt långt inlägg som jag egentligen skulle kunna förkorta till tre rader. vi låter sängen göra sitt ist! /m


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker det är trevligt att läsa din blogg :]

bamsekram :D

2009-11-18 @ 19:07:15
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/
Postat av: malin

nejje! sluta inte blogga, jag läser din typ jämt, den är bra. :)

2009-11-18 @ 21:26:12
URL: http://haakons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0