-saturday to monday-

lovet är slut och de känns rent ut sagt förjävligt. men jag har haft ett jättebra lov vill jag lova. i lördags var anton, peter, charlie, leijon, manne och malin hos mig, och självklart amanda och felicia också. en görbra kväll precis som i fredags. och det har varit jättemysigt att ha haft mandy i skövde över helgen. men sömn har jag fått för lite av detta lovet och deffenitivt i helgen. och de gav ju resultat idag när jag trodde jag skulle dö imorses. men skolan gick snabbt och självklart somna jag när jag kom hem och sov i två timmar fast att jag egentligen skulle ha pluggat. inget att göra åt nu, för om en stund åker jag och tränar fotboll. inte alls pigg på't men är de nått jag behöver komma igång med nu, så äre bannemig träningen! /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0