another day is going by

en tisdag har snart rullat förbi och det känns faktiskt som att det var morgon nyss, att jag vaknade för bara nån timma sen. men klockan är snart tio och jag är pigg som en lärka. kan ju bero på att jag efter skolan gick och la mig och sov i två timmar. så blir det när man aldrig kommer i säng om kvällarna och man följer den vanliga rutinen med dem sena kvällarna. men det var en slapp dag i skolan vill jag lova. bok och berättar-dag, så vi har i stort sett bara lyssnat på några som snackat, kollat på film och spelat lite teater. inte särskilt ansträngande. jag ska ta och göra mig redo för sängen och lägga mig och skriva dagbok. så får vi se hur lång tid de tar för mig att somna, jag skulle chansa på ca 5 min, jag har blivit på jäklans sömnig nu på sista tiden. men sicken tur att jag har sovmorgon imorgon då. hela 30 minuter, alltid något!



bilderna är från falkenberg hos nicole. fysjutton vad jag saknar dig!♥

Kommentarer
Postat av: nicole

o jag saknar dig!<3

2009-11-15 @ 18:33:27
URL: http://elocin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0