tänkte att jag kunde försöka göra lite nytta idag så jag börjar morgonen med att städa mitt rum ordenligt. hoppade sen in i en lång och varm dusch för att för en gångs skull få känna sig lite lagom fräsch. därefter märkte jag att fan va trött jag var. då tog jag tempen och insåg att jag hade skaffat mig lite extra feber.
och det var ju inte direkt vad jag behövde efter alla dagar jag redan har legat och degat här. men man kan inte göra något åt naturen helt enkelt. så jag la mig en stund för att sen orka sätta mig och plugga lite. vilket jag naturligtvis inte gjorde, teven har väl alltid varit ett rätt mycket bättre alternativ. vi sätter igång imorgon ist, eller kanske i övermorgon, eller nån annan dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0