FÖRSTA ADVENT

en frisk, eller så gott som frisk maya sitter redo för morgondagens skola. eller redo var nog att ta i.. kommer väl antagligen bara sitta helt nollställd och inte veta vad jag ska göra i och med att jag antagligen ligger efter som bara den. så det kan ju bara bli bättre skulle man kunna säga. jag har i alla fall haft en bra helg. lugna och bra kvällar med trevliga mates. inget jag orkar gå in på i detalj direkt. kan istället berätta en underbar nyhet!
en viss person vid namn nicole ringde för nån timma sen och kom med det trevliga beskedet att hon skulle komma till skövde nästa helg och bo hos mig och felicia. och vem skulle man kunna gissa blev glad som.. jag vet inte vad..? men självklart maya. saknar den där bruden helt galet mycket och det är verkligen på tiden att få träffa henne. jag säger bara YES!
nu går jag och lägger mig. Goodnight everybody



Kommentarer
Postat av: olivia

fina ni är!=)<3

2009-12-01 @ 21:46:44
URL: http://oliviabe.devote.se
Postat av: ida

sjukt vad naturligt söt du är :)

2009-12-05 @ 15:08:26
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0