holiday-saturday

sitter med mamma och felicia i tevesoffan och ska strax ta mig en skål glass. jag har varit på västerhöjd idag på öppethus vilket jag inte tyckte var så överdrivet nödvänigt. fick mest reda på det jag redan visste och kunde heller inte stanna en längre stund eftersom att jag skulle träna vid tre. just nu vet jag bannemig inte vad jag ska välja. det har lutat åt omvårdnad, men nu blev jag nästan sugen på frisör.. jag får sova några nätter på saken, de är ju faktiskt inte hela världen. men somsagt så tränade jag iaf fotboll från tre till fem. det var görkul!
igår spenderade jag min kväll med felicia och malin och vi hade spa/film-kväll. mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0