på bättrningsväg

nu ligger jag här, på samma plats som jag har legat sen i söndags. med andra ord i våran blåa tevesoffa. börjar bli redigt trött på att ligga här. och några bra program på teve går de då rakt inte några vid den här tiden.
pappa hämtade i alla fall hem alla mina mappar från skolan, så nu sitter jag och funderar över vilken av dom underbara mapparna som mest borde öppnas. ingen ser särskilt frästande ut. jag har ju faktiskt lärt mig exakt 97 spanskaglosor på liber nyss, trots min dåliga koncentration och mina trötta ögon. de är bannemig värt en skål med glass. jag tar med mig glassen ner och hyr mig en bra film som belöning, så tar vi oss en paus från läxläsandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0