SICK

en kopp te, ett par varma tofflor och en hostande maya.
ligger nämligen hemma och här lär jag bli liggandes ett par dagar. spelade odenup i helgen, vilket kanske inte var de smartaste jag har gjort. kände redan i torsdags att jag har krasslig. men jag ville bannemig inte missa cupen så jag bet ihop. det blev sen värre och värre, och det kändes på ett ungefär som att någon skar med en kniv i halsen på mig. inte allt för skönt som dom flesta nog förstår. men med några alvedoner spelade jag ändå. men på söndagmorgon hjälpte inte några ynka alvedoner till. utan då fick jag istället sitta bredvid och titta på, vilket var jobbigt bara det. när det sedan bar hem till skövde och jag hoppa direkt ner i sängen väckte mamma mig efter en stund. och där låg jag, men 40 graders feber. och det var längesen jag mådde jag dåligt.
men nu är de tisdag och jag känner mig en gnutta piggare, det går alltså åt rätt håll.
bilder från en rolig cup utöver de tråkiga kommer jag lägga upp ikväll eller imorgon. nu ska jag ta mig en tupplur och låta febern smyga sig ur kroppen! /m



Kommentarer
Postat av: melissa

SV: vad kul! :) För större chans att vinna, skicka fler kommentarer. Lycka till :)

2009-11-24 @ 16:55:04
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Anonym

Hoppas att du kryar på dig snart [: <3

2009-11-24 @ 17:42:36
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0