-i dina ögon-

vilken mysig tisdag! spenderades efter en bra skoldag med min syster felicia på stan. i kassarna jag fick med hem innehöll de en klänning, två par örhängen och ett halsband. och inte bara kassarna fick följa med hem, utan även världens bästa leijon. han har man inte sett på ett tag så de var på tiden. han,jag och felicia köpte kakor och grejer och satte oss och fika hemma, istället för att fika på stan som de var tänkt först. så kakor har vi tryckt i oss för fulla rullar. och filmen "vuxna människor" som gick på teve blev även med på schemat.
för ca tjugo minuter sen följde jag och felicia leijon till bussen. den lyckosten åker till london imorgon.
jag ska dra igenom en tandborstning, försöka avluta allt jag håller på med på datorn, bädda ner mig i min säng, skriva dagbok och sen sova. får se hur långt min planering kommer fungera. godnatt everybody! /m



-det är ganska kort tid man lever och man tänker på hur länge man ska vara död-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0