-mayainanna-

partay igår vilket var heeelt ok.
mitt rum är snart färdigmålat och ikväll ska jag nog kunna sätta tillbaka mina möbler om jag hinner.
åker antagligen till hjo senare. fråga mig inte vad som händer där, men jag,mallan och flisan tar oss iaf en tur dit och träffar lite trevliga mates.
jag ska njuta av min ledighet, men att alltid ha i bakhuvudet att jag ska ha skrivit en låt till musiken i skolan tills på tisdag, och att ett stort arbete om colombia ska vara klart till på onsdag, får mig inte att slappna av direkt. om jag orkar kanske jag tar mig tiden att sätta igång med pluggandet redan idag. eller också gör jag som jag dumt nog alltid lyckas göra, med andra ord skjuta upp det. /m



Kommentarer
Postat av: grisapa

<3 =)

2009-10-28 @ 18:51:33
Postat av: nicole

sv:du är fin maya!om du bara visste hur mycket jag saknar dig<3

2009-10-28 @ 19:27:09
URL: http://elocin.blogg.se/
Postat av: andrea

gud vad vacker du är goding!

2009-11-24 @ 20:02:26
URL: http://schmuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0