-you're not alone-

jag hade en bra kväll igår. efter att ha vart på riviera, där det serverades god mat, härliga människor osv åkte jag hem till ett fullt hus. inga mindre än karin, hermine, klara, david, olivia, anton, felicia och leijon var hos mig. jag spenderade den återstående tiden av kvällen med dom och när alla hade gått hem stannade anton och leijon kvar. vi satt uppe framför en film och hade de allmänt mysigt. sen stannade dom över natten och vi kom väl inte i säng förens runt fyra eller nått.
så dagen idag har tillbringats i soffan framför diverse teveprogram. anton och leijon åkte nyss hem och snart ska jag slänga i mig mat och åka iväg på gymnastikträning. great! /m



två bilder på mig&min syster. dom hör inte de minsta till min helg eller min dag men jag tycker om dig bruden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0