-Sanna ord är alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna-

jag hade en mysig kväll igår. egentligen skulle leijon&co komma. men tider och bussar förstörde våra planer.
tillslut åkte jag och felicia iaf hem till coco där bekie också var. kvällen bestod av pizza, prat och film. en sjukt mysig kväll. låg kvar där över natten och tog sen en ganska tidig buss hem idag eftersom att jag vid tolv ska jobba på skultorpsdagen och sälja kaffe. kul. verkligen. men de blir inte roligre än vad man gör de. vid fyra åker jag sen och tränar gymnastik. kvällen består av filmtittande osv med mamma. en engelsk wallander har ju kommit och de kan man nästan inte missa. /m

Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Vart tränar du ?:D

2009-10-16 @ 08:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0