-FRIDAY-

min väckarklocka ringde vid fyra imorses, eller mer inatt skulle jag vilja säga. jag låg och drog mig till halv fem sen gick jag upp. åkte sen till eriksdal för att jobba i köket. jomenvisst, de är la alltid kul att ställa sig och skära grönsaker klockan sex på morgonen. jobbade nämligen där med mitt fotbollslag så att alla handbollsmänniskor som spelar skadevi kunde få någon frukost. jag kom hem vid tio och somna på momangen. jag har duschat, städat lite i mitt rum, ätit osv.. ikväll kommer amanda hit. henne träffar jag ju kanske två gånger per år så de är alltid lika kul varje gång. vi spenderar nog kvällen ihop med niclas, robin, charlie och kanske anton eller nått. sen får vi se vad kvällen bjuder på. /m

mitt omgjorda rum- FÖRE


EFTER




Kommentarer
Postat av: maria

riktigt nice maya! :)

2009-11-01 @ 16:21:06
URL: http://realitet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0