- men det var för länge sen för att ens komma ihåg -

jag måste säga de att jag tar tillbaka allt jag skrev med att de var kanelbullens dag i fredags för de var de ju inte alls. det var idag fick jag reda på. och mamma köpte med sig kanelbullar hem så jag har riktigt utnyttjat kanelbulledagen!
min helg har varit strålande. i fredags spenderade jag min kväll ihop med karin, david och manne. vi satt i karins soffa hela kvällen med godis upp till öronen. jag sov sen hos karin. vid halv sju gick vi sen upp dagen därpå för att med våran gymnastiktrupp åka till vänersborg och träna hela dagen. det var superkul och de gick bra ska jag tala om. dock blev man redigt trött och de har resulterat idag att träningsverken är så stor att man knappt kom upp ur sängen! men den kände man ju inte av igår så jag åkte på kvällen med karin till tibro och spenderade min kväll där hos marcus med annat folk. och kvällen slutade med att ingen mindre än karin sov hos mig. och som jag sa, varken jag eller karin fick de lätt att komma upp ur sängen idag. men vi kämpade oss upp för att sen ta bussen till stan och kolla på en innbandymatch, herrar skövde-tibro. niclas var bla med och de ville man ju inte missa! skövde vann med 10-5 eller nått sånt. och jag åkte sen även idag och tränade gymastik. det gick great och nu har vi även köpt ett voltgolv vilket är superkul och vi kommer kunna bli så mycket bättre! min kväll kommer bara vara lugnt för min helg har varit redigt jobbig nu i slutändan. så film&mys med mamma står överst på listan! och herrejesus vad jag har skrivit. nu får jag sätta punkt! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0