MIN DRÖM ÄR DU

ska snart ta mig en powenap för de behöver jag. nu när det närmar sig slutet på praktiken vill jag verkligen inte lämna de. en liten tjej börja nästan gråta när hon fick reda på att det var min sista dag imorgon och att hon var ledig imorgon, vilket betydde att de var sista dagen med mig idag. får helt enkelt ta vara på dagen imorgon, och jag ska vara lite extra snäll och leka oerhört mycket. de blir ett bra avslut.
jag hade tänkt mig att ta mig en springtur med pappa idag men han skulle jobba ikväll, och att springa själv är ju görtrist, så jag kanske hoppar de, (nog mer som en bra bortoförklaring till mig själv för att slippa springa). jag kanske tar en tur på löpbandet ist.
nu ska jag dyka ner i mina soböcker och försöka komma en bit på mitt so-arbete om colombia som ska vara klart till på måndag. och jag har väl gjort.. kanske en tiondel.
nej jag ska försöka dra mig bort från datan nu! /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0