friday-saturday

min fredgaskväll spenderads hos mirre mfl. det blev en bra kväll, riktigt bra. de ända som kanske gav dåliga resultat var väl att de inte alltid blir görlyckat hela vägen ut när man är 40 pers i en lägenhet. men bortsett från det så var de en trevlig kväll! och jag stannade även över natten hos mirre med även bekie och robin.
vaknade idag runt åtta och halvsov till och från fram till tio. då var alla vakna och vi var så förbaskat hungriga så vi gick och köpte pizza. när man snackar bra frukost så att säga. förmiddagen har väl gått åt till lite städning och prat. nu sitter jag iaf hemma och skulle kunna somna vilken sekund som helst. får nog ta mig en powernap iochmed att jag ska till riviera om några timmar och ha fotbollsavslutning med laget och herrarna. det blir en bra kväll förhoppningsvis! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0