HÖSTLOV

helg&lov. de kan inte bli bättre. började min helg igår med att åka till tibo ihop med malin och felicia, där vi var med lejon, och även oliver och felix. när vi sen tagit bussen hem till skövde igen missade vi bussen till skultorp, as usual. så då stod vi och frös utanför resecentrum med ett gäng människor vi träffade. de vart en trevlig stund men tillslut fixade vi skjuts hem till värmen.
idag kom farfar vid elva, great! sätta klockan på en lördag ger inget toppbetyg av mig direkt. och eftersom jag gick och la mig klockan tre igår vart de ju inte överflöd med sömn för mig inatt. men hoppade in i en varm dusch och blev ändå pigg på nolltid. min dag går väl åt till att umgås med farfar som jag inte träffar så värst mycket i och med att han bor i göteborg. men sen på kvällen kommer nog tiden spenderas med karin m.fl. inga stora planer. lugn&bra start på lovet, sprängbra. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0