if you're a bird, I'm a bird



måndag igen. bara måndag, och flera dagar kvar tills de blir helg igen.  men de är bara att hålla igång för då brukar dagarna gå fort! och de var en hettsig dag för mig, precis som förra veckan. men det var en kul dag med barn som klänger som apor på en, men de hör väl till! men mina dagar efter praktiken handlar ju bara om att åka hem och vila och återigen vila. och de är precis vad jag gör nu. med felicia bredvid mig och med varsin data i knät ligger vi och lyssnar på musik i sängen, mysigt! min kväll kommer nog spenderas här, och i duschen en snabbis. ha en bra vecka allihop, de ska jag försöka ha! /m




Kommentarer
Postat av: maria

älskar bilden!

2009-10-07 @ 18:11:08
URL: http://realitet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0