-I can wait forever-

hemma från yttligare en dag på dagis. jag har blivit kär i ungarna nu bannemig. och två veckor, de ska vi klara av. de ända som är jobbigt är att behöva vara så himla överglad och lekfull hela tiden, men vad gör man inte liksom. som idag när de var lek ute, snurrade jag ett barn runt varv efter varv och hon tyckt de var skitkul, sen tog de kanske 10 sekunder och så stod minst 20 barn till och ville också bli snurrade. jag blev totalt yr och min rygg gick av, tillslut fick jag avsluta de hela med att säga att vi kunde fortsätta imorgon. man är ju som tuppen i hönshuset där alltså! vid ett tog jag bussen in till stan och kollade på en konsert med min klass, och även en från min klass var med i konserten. om en liten stund kastar jag i mig mat och sen åker jag upp till orkanvallen och tränar fotboll. /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0