-i've got rain on a sunny day-

befinner mig i min säng med datan i knät. jag har en ledig dag idag vilket är superskönt. jag som tränar en del om dagarna ser allid fram emot de lugna lediga stunderna. en dag som denna borde man plugga. men nej, jag känner istället att en ledig dag ska vara ledig. ingen smart tänkare i längden kanske, men för tillfället orkar jag inte med skolan alls! kan berätta att jag iaf fick vg+ på so-provet. och de är jag klart nöjd med så deprimerad som jag var innan. och de var bara min vg-fråga som jag hade uppfattat totalt helt fel och som gjorde att det inte blev ett mvg. jaja, inget att hänga upp sig på. nu ska jag ändå försöka att plugga lite med charlie, de kan vara lättare att gära de när man är två ibland. /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0