dagen efter måndag

en dag som många andra. en skoldag som många andra. och jag är lika trött som vanligt efter skolan. sitter och kollar på nått tråkigt program på teve och om en stund ska jag upp till orkanvallen. först ska jag ha ett samtal med tränarna, vilket alla i laget ska ha, och få prata om hur man tycker de är i laget och om man ska fortsätta spela osv. sen vid halv sex blir de även till att träna fotboll. är inte så jäkla pepp direkt men de är som jag brukar säga, bara att bita ihop. jag har inte mycket mer att skriva om. är inte särskilt uppåt överhuvudtaget idag. ska lägga mig och vila en stund. hoppas på att känna mig både gladare och piggare. vi hörs!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0