Du har dina moln, och jag kan inte skingra dom

gårdagskvällen blev braaa, eller iaf hyffsat bra. att komma in på liseberg var ju ett stort skämt. man fick fasen klaustrofobi av allt folk. man kunde luta sig bakåt och slappna av utan att ramla, för alla männsikor bakom satta stopp. herreghud, har inte vart med om nått värre, men skratt, de blev de! när vi väl var inne för att kolla på håkan var de ett rätt stort skämt de med. jag såg bara en prick som stod på scen, men lila byxor. och sen hörde jag resten. så att "se håkan hellström" var väl inte mycket med. men kompisar, de träffade vi iaf! tog halv ett-tåget hem och de blev en galen tågresa hem med mycket folk och spyor osvosv.. nej men de blev en kul kväll.
och idag vaknade jag halv ett vilket inte händer ofta. min käre pappa kom in med frukost på sängen. och ska iaf plocka iordning på mitt rum nu vilket verkligen behövs nu när de ser ut som en svinstia. sen får resten av dagen bli hur som helst, har inget planerat. jag kanske slänger upp ett inlägg ikväll. och bilder kanske kommer, men sånt är jag ju så jäkla dålig på så jag lovar inget. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0