every little thing you do, it's everything I want from you

det slutade med att jag och malin åkte till hjo igårkväll. de var ju den s.k oktoberfesten där. de blev en trevlig kväll med mycket härligt folk! efter att ha tagit en buss hem från hjo och sen tänkt att ta en till skultorp missade vi den på sekunden. då fick vi vänta en timma. och ja, vi missa den med, eftersom våra ljushuvuden inte tänkte på att de bygger om och att bussarna inte går på samma sätt som vanligt. vi fick ta en taxi hem för att vänta på bussen igen, de var de inte tal om. men en bra kväll!
idag har jag spelat match vilket resulterade 1-1. surt nog så vann vi med 6-0 mot dom sist så de var ingen höjdarematch direkt. och jag fick solsting i första halvlek och mådde kasst så de blev inget spelande för mig i andra halvlek.. menmen, inget att göra åt. ska träna gymnastik snart vilket jag ser fram emot! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0