happy saturday

min lördagskväll var den bästa på länge. efter att ha spelat match som resulterade förlust åkte jag direkt hem till coco. hon, jag, felicia, bekie och mirre gick till benidorm för att köpa pizza. efter att ha slukat i sig den var de ju bara till att göra sitt utséende till ett gnutta 80-tal. och ja, 80-tal blev de! jag som har insett att jag nog är alergisk mot smink mosade ju på lager efter lager med färger. det var ju tänkt att de skulle bli en tjejfest men efter nån timma kom ändå ett gäng killar som ville umgås lite. trevligt! efter en stund gick vi ut på stan och där träffade vi även en dröse hjofolk. ja men kvällen blev bra och de slutade med att jag,malin och felicia åkte med hjoborna till hjo.

jag som har sovit ca två timmar inatt ska nu snart spela match. känner mig inte riktigt redo för de men vad gör man inte. får väl hoppas på att jag klarar mig hyffsat iaf. jag måste rusa och packa väskan. bilder kommer komma upp förhoppningsvis när bekie har skickat sina! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0