hej skövde, igen

det är söndag, och jag sitter hemma i min soffa helt ensam. mamma och pappa är på konsert, felicia är på bio med challe, och simon vet jag inte vart han håller hus. jag har ju min hund elvis iaf! kom hem från gymnastikträningen för en stund sen. första träningen sen.. ja, sen vi hade sommaruppehåll. alltid lika mysigt och kul att träna gymnastik, och nu har olivia börjat vilket är super tycker jag! hela min dag har inte varit särskilt intressant. suttit på ett tåg med felicia hela förmiddagen. och sen tränade jag ju somsagt gymnastik. det gick förvånandsvärt bra, jag trodde jag skulle vara heeelt under jorden och inte klara av ett enda moment  eftersom att de var ett tag sen sist, men det gick bra! kom ut ur duschen nyss och sitter nu framför "ensam mamma söker". spenderar antagligen hela söndagskvällen här framför teven.
jag saknar nicole reeedan, helt sjukt mycket. men om ca tre veckor eller nått ska vi försöka att träffas igen vilket jag ser fram emot dundermycket. den tjejen alltså, hon är guld!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0