hello for the first time

jag&nicole



ja men hej för första gången! hade tidigare devote men efter att de har krånglat ett bra tag och jag inte har kunnat skriva ett enda inlägg av anledningar jag inte vet nått om, så bestämde jag mig tillslut för att byta till blogg. jag ska väl bara kortfattat berätta om min dag nu för jag har inte mycket annat att skriva om. så följande: skolan till klockan halv fyra, hem och äta, cykla upp till orkanvallen i spöregn, träna fotboll i spöregn, cykla hem i spöregn, duscha, äta, plugga, packa och tillsist blogga. ja men så skulle jag väl kunna beskriva min dag i stortsett. förklaring till varför jag packade beror på att imorgon åker jag och min syster till falkenberg där ingen mindre än världens bästa nicole bor. ska bli görmysigt att komma bort och få träffa min bästa vän.
de inväntas en fredag vilket jag ser fram emot stort, så nu hoppar jag ner i sängen och läser igenom de sista av spanskaläxan så rullar tiden på i all sin fart. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0