i'm gonna find another you

kom hem från berget nyligen efter att ha orienterat. jag har alltid hatat att orientera! men ärligt talat så är de inte så hemskt när de väl gäller. om en stund ska jag upp till orkanvallen och träna fotboll vilket jag inte alls ser fram emot. jag är så trött som de bara går, men jag har faktiskt inte tränat på hela veckan så jag måste ändå komma igång lite nu. imorgon är det ingen vanlig dag för då är de språkdag ist. vilket är superskönt. en skoldag till klockan två med inga lektioner utan då ska vi bara lyssna på olika språk, som typ kinesiska, ryska, eller nej jag vet inte riktigt vilka språk mer. men de kan väl faktiskt bli rätt kul. nu ska jag stoppa i mig lite mat och sen dra mig upp till träningen mot min vilja. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0