monday, back to school

ligger i min säng och knaprar på några godisar, eller knaprar är kanske är fel ord. men äter gör jag. vilket jag egentligen hade bestämt mig för att inte göra, eller godis och sånt då, men nejnej, jag klarar aldrig av de. jag menar, här kommer felicia och säger att hon har ett kilo godis på sitt rum och jag får ta hur mycket jag vill, går de att motstå? jo de gör de nog, jag har bara inte kommit igång ordentligt än. sprang iaf på idrotten idag, så lite nyttig har jag varit. 4.1 km på tid. usch, jag får sån press. men det gick bra! hela skoldagen har varit på tok för jobbig för att jag ska orka med. sov mig nästan igenom no;n. och att jag om en timma ska upp till orkanvallen och döma f9 eller vad de var gör mig ju inte piggare. jag skulle bara behöva sova. men de är ingen idé att klaga på nått som inte finns, jag biter ihop. de måste jag göra ännu mer ikväll när jag ska sätta mig och plugga gärnet inför ett so-prov jag har på fredag. fy, man känner att skolan är igång på riktigt nu!


visst har vi väl ändå kvar en glad maya trots att allt kan vara upp och ner!
fotograf:andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0