STRESSSS!

jag är stressad. jag hinner knappt skriva så därför blir detta en snabbis. har bara varit i skolan idag och sen tränade jag fotboll. när jag sen kom hem från fotbollen fick jag öppna so-böckerna och plugga gärnet. men tiden gick och jag blev tröttare och tröttare. och pappa som satt och förhörde och läste och lärde mig en massa saker om de där jävla ideologierna som vi har prov på  fick hoppa över sin springrunda för mig skull. och schyst var väl inte jag mot honom som bara skällde på honom när jag inte fick in ett skit i huvudet. herregud. jag brukar säga det innan varje prov "jag kommer få ig". men nu är de inget skitsnack, jag fattar absolut ingenting. och alla i min klass har pluggat som satan men jag sitter här kvällen innan och försöker få in nått. och jag som alltid har så stor press på mig själv. började baskemig gråta för att jag var så sur på mig själv. de hjälper inte att jag sitter här och drar ut på tiden när jag kan göra nyttigare saker. som att plugga på spanskan tills imorgon som jag inte ens har kollat på, eller matteläxan som ligger helt orörd. jag ger upp, jag tänker inte röra böckerna mer. det får bli lååånga ursäkter till lärarna. fasen, jag måste sova om jag över huvud taget ska komma upp imorgon, och sitta rakt på en stol när provet är. om jag kan en ända fråga, de är bara en tidsfråga och en helt annan femma. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0