-solen har gått upp, den skiner inte på oss-

hej&hallå. jag har som vanligt inte något speciellt att skriva om. skolan rullar ju på och jag insåg precis att vi har mer läxor än vad jag trott. och jag tänker hela tiden att "jag gör läxorna senare för de är skönare att plugga på kvällen", sen blir de sent och då tänker jag "jag kan plugga imorgon istället och så kan jag gå och lägga mig nu istället". ja men då blir de ju inte så mycket gjort. ska iaf, trotts mitt tänkande, göra klart alla läxor idag så har jag lite fritt resten av veckan.
nej slutpratat om skolan för sjutton. jag kan istället berätta att jag förmodligen åker till göteborg på fredag med ett par trevliga människor, när Håkan Hellström spelar. det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0