När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då

sitter med en viss charlie bredvid mig. har precis spelat fotbollsmatch vilket gick bra! vi förlorade dock med 1-2 men det var mot skövde kik, och man kan inte säga annat än att dom är grymma. och de har 83-3 i målskillnad och då måste vi faktiskt känna oss nöjda för vi kunde lika gärna ha vunnit eller iaf spelat lika. de var inte rättvist med en förlust. jaja! nu har jag iaf pluggat igenom 89 engelskaglosor eftersom att jag har prov imorgon. sen har jag pluggat igenom ett antal spanskaglosor tills imorgon som inte sitter. och sen ligger jag efter med tre matteläxor så ja, de ska jag också hinna med. herregud. jag har alltid varit en sån som velat sköta skolan och göra alla läxor och prov i tid. men nej, nu har jag bara lagt av, och de får jag sluta med! jag ska sova om en liten stund, så godnatt allihop och ha snart en trevlig helg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0