världens bästa syster


jag har världens bästa tvillingsyster! hon har tidigare i sommar haft sommarjobb och tjänat en del pengar.
idag när jag kommer hem från skolan, går jag in på mitt rum, och på kudden ligger ett paket. okej med ett paket med nån liten gullig sak. men ni kan inte gissa vad de var i. de innehöll inget mindre än ett par vita converseskor, ett linne, tre par örhängen och ett läppsyl. lite lagom generös! jag fick ju nästan dåligt samvete så jag ska städa hennes rum, de är de minsta jag kan göra. hennes namn är Felicia Kihlstrand. och jag är så glad att ha henne som syster, och då menar jag inte bara för presenten. hon är bra, vi är bra!
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0