GOOD NIGHT

ska snart bege mig till min säng, efter denna till en början dåliga dag men till ett slut en perfekt dag. somnade med en oromage för det matte nationella provet som vi hade idag, och vaknade åt alla sidor förutom den rätta. men efter provet som faktiskt gick förvånandsvärt bra började det ljusna. efter skolan hade jag fotbollsträning och efter den stannade alla i laget kvar och grillade och hade lite "lekar" och man kan kalla de så utan att mena typ kurra gömma.
ska somsagt lägga mig nu, med ett värkande huvud. får hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon, och utan ett värkande huvud. GODNATT

fasen, jag glömde nämna att det var min födelsedag igår, en alldeles perfekt födelsedag!




Kommentarer
Postat av: Jag

Hej! det är tråkigt att du är så dålig på att uppdatera. Jag gillar din blogg!

2010-04-26 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0