HEJHÅ!

de var inte igår, närmare 4 dagar sen sist eller nått. ännu är en måndag är avklarad under mina 16 år och jag sitter, som många andra dagar under mina 16 år med händerna fulla med "måste-göra-saker". musikprov imorgon tex, man skulle kunna kalla det ett skämt. dålig planering och jag sitter dagen innan och försöker få in en gnutta kunskap om mozart, beethoven &co men kan dessvärre inte skryta med att jag får in överdrivet mycket. men när tisdagen är förbi, kan jag andas ut. jag skjuter undan alla andra "måste-göra saker" nån vecka till och njuter av att onsdagens förmiddag kommer bestå av "hemstudietid", vilket betyder med ett annat ord "sovmorgon" till halv ett eller nått sånt. torsdag rullar snabbt förbi och därmed var de helg eftersom fredagen är ledig. YES! 



det ser rätt snålt ut på bildfronten, men slänger in en bild på två snyggingar, närmare bestämt karin&klara, för att få lite färg på de hela!



Kommentarer
Postat av: klarisen

haha underbar bild maya! jag diggar dig

2010-05-02 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0