MALLAN DRÖMMER

ska precis släcka lampan, men malin berätta precis om hennes dröm hon hade i natt, så den tänkte jag att jag kunde dela med mig av, för den var fan allt annat än normal, om en dröm nu kan va normal eller onormal. 


"de va krig och så skulle jag och du iväg och göra nåt, minns inte vad men så stannade felicia och nicole kvar för dom orkade typ inte kämpa mer eller nåt. sen så var vi i rymden och hoppade runt på planeter och slängde oss i lianer, och så var en av lianerna ett snöre (som man tänder och släcker vissa lampor med) och så släcktes solen, och sen så kom vi till jorden igen och så var kriget slut och så levde felicia och nicole och så var vi skitlyckliga men så kom en tjock gubbe som visade rumpan och skulle döda dom men då kastade jag en skiftnyckel i rumpan på han så han dog."

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Louise (:

Haha malin är så gó ;D

2010-04-19 @ 20:01:10
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahah malin älskar henne! o älskar dig hjärtat!

2010-04-24 @ 07:30:37
Postat av: nicole

hahahah malin älskar henne! o älskar dig hjärtat!

2010-04-24 @ 07:31:07
URL: http://elocin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0