wednesday




hade ju sovmorgon till halv ett idag, men dock så hade jag en tid hos naprapaten vid halv elva så den sovmorgonen fick jag inte ta ut helt och hållet. men hos naprapaten var jag för mina onda knän och min onda rygg. har aldrig varit hos en sån där förut och jag hade varit glad om jag slapp gå dit igen om de inte vore för att jag skulle dit nästa vecka, igen. när gubben trycker på den ömmaste punkten vill man liksom att de ska räcka med att man säger aj, och sen är de bra, men nej då ska han fortsätta att trycka och hitta mer. nästa vecka ska jag dit igen och då ska han som han gjorde idag, knäcka min rygg några gånger eftersom de var något som låg fel, och därför lägga de tillrätta. men slutpratat om de.
jag och pappa tog en lunch på mangos och sen pallra jag mig iväg till skolan. efter två lektioner var den slut och därmed pallra jag mig ner till stan med malin och felicia. efter en tids kikande efter allt och ingenting begav jag mig hem. sen dess har jag lagat mat, sovit och legat framför ena teveprogrammet efter det andra. men nu får de vara bra och jag ska ta och lägga denna dagen bakom mig och sova. fan vad jag har skrivit nu. godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0