BAD&GRILLKVÄLL

vaknade av att gårdagens getingstick jag gick och fick på jobbet kliade och pulserade lite så där gött..
och från de ena till de andra så ringde jag och beställde tid hos frissan för färgning av ögonfransarna. fick en tid på momangen så tog mig till stan direkt. jag hann inte mer efter de än att komma hem, slänga i mig en macka och sen åka in till stan igen för att sen åka vidare till skara. i skara var de på sommarland bad och grill-kväll för alla som jobbar där. vädret kanske inte var på vår sida men det blev ändå en grymt trevlig kväll!

har inget överflöd med bilder att visa. några enstaka från när vi badade bara, men man får va nöjd med de lilla!

efter färgningen. inget bombnedslag direkt, men helt klart bättre än innan då dom var som vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0