BECK-LEVANDE BEGRAVD

efter att jag hade hasat mig upp ur sängen imorses och motvilligt tryckt i mig frukost för att kunna stå mig på jobbet, så ringer dom och säger att jag inte behöver jobba pga att de är så lite folk i parken. tur i oturen skulle man väl kunna säga. efter en lite för slapp dag bestämde min fina vän towe och jag oss för att gå på bio. vi såg "beck-levande begravd", och den var grymt bra! helt ensamma i biosalongen var vi dessutom. det blev helt och hållet en helmysig kväll och de kan jag inte tacka någon annan än towe för. med de säger vi godnatt och samlar lite krafter för morgondagens arbete som väntar.


men en lite halvkass mobilkamera bjuder jag på några bilder från kvällen. towe ensam sittandes i lilla salong fem.


Kommentarer
Postat av: towe !!!!

du är grym! puss <3

2010-08-10 @ 20:28:25
Postat av: Maya

tycker om dig bruden! puss<3

2010-08-10 @ 23:21:02
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0