LIVING THE DREAM

vi rullar tillbaka tiden och startar detta med att berätta lite om igår. för då var de på de viset att jag tog mig hem till min käre vän linn. efter att ha suttit och babblat ett bra tag kom även vår vän henrik och gjorde oss sällskap. när kvällen närmade sig bestämde vi oss för att gå på bio, och det blev "bröderna karlssons". kan bara sammanfatta den filmen till grym! det kändes klart värt att slänga bort lite pengar även ikväll för en bio, och kvällen slutade helmysigt med övernattning hos linn. 

ligger rätt fint här i min säng nu efter en match som spelades under kvällen där vi gick och vann med 9-0, och det är väl inte mycket att klaga på direkt!

jag kan ju omöjligt vara den ända som tycker att henrik är jävligt söt på denna bilden...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0