MÖR

tiden går så fort och jag glömmer nästan bort att jag har en massa att skriva om. men den här helgen har varit allt annat än utvilande. sprang ner och jobbade från 15.00 till 00.30 i fredags på matfestivalen ihop med mitt fotbollslag. lördag morgon åkte jag sen till vänersborg för att träna gymnastik hela dagen. sen hade jag en görtrevlig kväll hemma hos mig och felicia med allsång och fina vänner och sen vidare på självaste matfestivalen resten av kvällen. idag åkte jag tillbaka till vänersborg efter fyra timmars sömn för ytligare en heldag med träning. min kropp värker och jag är helt död, ikväll är jag förbannat värd en pizza och en bra film på det!



ett gäng bilder från igår hemma hos mig och felicia. alla bilder är snodda av felicia, så jag ber om ursäkt och döda mig inte flisan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0