SKOLSTART&GALAMIDDAG

första skoldagen är avklarad och jag är helnöjd. tror inte jag var den ända med fjärilar i magen men allt släppte direkt och jag tror jag kommer få tre helsköna år framför mig! efter skoladagen som man egentligen inte kan kalla skoldagen tog jag mig ner till centrum för att inhandla lite skolmaterial och för en fika med mina godingar oliven, cornelia och mirelle. kunde dock inte stanna en längre stund eftersom jag fick rusa hem för kvällen fotbollsträning. ska snart hoppa i säng för att få en natt med alla timmar jag behöver, gårdagen blev allt för sen eftersom jag var på den omtalade galamiddagen! tänker inte berätta mycket mer om den än att det var en kul, härlig, störd, lite för händelserik, galen och finfin kväll! ett gäng bilder får tala lite granna för sig själva.



Kommentarer
Postat av: Anonym

va går du för linje ? :)

2010-08-24 @ 22:33:24
Postat av: Maya

Sv: Jag går omvårdnad sos:)

2010-08-25 @ 19:31:39
URL: http://mkihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0