THE LAST FEW DAYS

uppdateringen är inte på topp för tillfället. men ett par bilder har jag från de senaste dagarna som säkert ska kunna beskriva en del. har nog inte haft så här fullt upp på länge. men under den tiden som inte blev sittandes här har jag njutit av några lagar lov, vilka borde ha varit fler. idag var det sista jobbdagen vilket känns både kul och nästan sorgligt ändå. nu väntar bara galamiddagen imorgon för alla anställda på sommarland och sen på tisdag börjar skolan, vart fan tog sommarlovet vägen? avslutade det i alla fall fint ikväll med att träffa min pingla alexandra som jag inte träffat på ett bra tag.
ingen idé att dra ut på det här ett längre tag så radar upp ett par bilder från de senaste dagarna!

två bilder från min mysiga kväll och natt hemma hos oliven med henne och ronja. kan bara säga PUSS!


ett par bilder från i fredags hemma hos cornelia.

invigde olivias lägenhet samma natt!
en suddig bild på min goding som jag var hos igår.
och till sist två par bilder från slutet av dagen idag då alla hoppa i karpsjön!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha fy fan vilken snygg frisyr jag hade på donken! Aja bjuuuder på den;) Puss på dig!

2010-08-23 @ 10:04:14
URL: http://oliviaclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0