TISDAG

en kass uppdatering och en trött maya. har de två senaste dagarna bara jobbat, sovit hos robin och jobbat. under min lilla ledighet hann jag spela fotbollsmatch, ta mig en tur till göteborg, ha en görtrevlig kväll med ett par vänner hos mig och haft aktivitetsdag med fotbollen. mitt sommarlov är inte förjävligt alla gånger ändå. men börjar bli ordentligt trött på att stå i ett lotteri. säga samma fraser varje dag, trycka på samma knappar varje dag, och stå upp på mina stackars fötter 9 timmar, varje dag. imorgon är det sista dagen innan tre dagars ledighet, så jag ska inte klaga allt för mycket. låter nästan som att jag har kommit till något ställe där de är frågan om barnarbete, men så illa är de inte. har ju aldrig jobbat förr, så har ingen aning om hur det är eftersom jag inte har något att jämföra med egentligen.
efter att även ha hunnit träna lite fotboll idag ska jag nu inta min placering i sängen, slå på en film och ta mig upp för arbete. vi hörs nog imorgon ska ni se. GODNATT!
ett par bilder från de senaste dagarna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0